Svarbu! Spausdinimo data 2024-11-21. Ši informacija skaitymo metu gali būti atnaujinta.
Norėdami matyti aktualią redakciją apsilankykite www.sufleris.lt
2012-12-28
Reklaminių dovanų ar prizų gavėjais paprastai būna prekių/paslaugų pirkėjai - vartotojai, t. y. fiziniai asmenys į kuriuos yra nukreipta reklaminė akcija. Dovanos ar prizai juridiniams asmenims dažniausiai priskiriami neleidžiamiems atskaitymams.
Dovanos verslo partneriams – kaip teisingai apskaičiuoti visus mokesčius? Komentare palyginsime PM ir PVM skaičiavimo prievoles, nes ne visada šių mokesčių kontekste dovanos verslo
Dviejų, verslo partneriams organizuotų renginių, mokesčių analizė – įsivertinkite, ar teisingai klasifikuojate išlaidas. Kokia yra PMĮ sąsaja su GPM įstatymu? Kartu apskaičiuosime
[VIDEO] 2017 m. gruodžio 7 d. seminaro „Kalėdų šventės, dovanos ir mokesčiai“ vaizdo įrašas 2. Sveikinimai verslo partneriams ir įteiktos dovanos 2.