Svarbu! Spausdinimo data 2025-03-31. Ši informacija skaitymo metu gali būti atnaujinta.
Norėdami matyti aktualią redakciją apsilankykite www.sufleris.lt
Mokesčių SUFLERIS atsakingai vadovaujasi ES Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu. Vertindami Jūsų pasitikėjimą, įsipareigojame saugoti bei atsakingai tvarkyti Jūsų asmens duomenis.
Kviečiame susipažinti su Mokesčių SUFLERIO naudojimosi taisyklėmis, privatumo politika, informacija apie mūsų siunčiamus laiškus, telefoninę komunikaciją bei Svetainėje naudojamus slapukus.
Atnaujinta: 2025-01-16
Asmens duomenų tvarkymo tikslas | Tvarkomi asmens duomenys | Asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas |
---|---|---|
Registruoto vartotojo paskyros valdymas, Paslaugų užsakymas, naudojimas analizė, vartotojų ir paslaugų duomenų bazės administravimas. |
Paskyros valdymui bei Paslaugų užsakymui reikalingi duomenys: vardas, pavardė, el. pašto adresas, tel. nr., šifruoti paskyros slaptažodžiai, IP adresas pasirinktas paslaugų planas, Paslaugų naudotojų duomenys atstovaujamas asmuo (kai atstovaujate įmonę ar kitą asmenį), ryšys su atstovaujamu asmeniu; Paskyros ir Paslaugų naudojimo duomenys: naudojimo data, laikas, periodiškumas, Paslaugų užsakymų ir mokėjimų istorija, suteiktos nuolaidos, su Paslaugomis susijusių užduočių rezultatai (išklausytų mokymų skaičius, testų rezultatai, sertifikatai ir pan.) Paslaugų pokyčiai, nuotraukos ir vaizdo bei garso įrašai (kai mokymų procesas ir turinys fiksuojami), su Paslaugomis susiję pranešimai, Svetainėje naršytos skiltys. |
Tvarkyti duomenis būtina siekiant sudaryti ir vykdyti sutartį (BDAR 6 str. 1 d. b) p.); Teisėti duomenų valdytojo ar trečiosios šalies interesai (BDAR 6 str. 1 d. f) p.). |
Mokėjimų už paslaugas ir įsiskolinimų valdymas. |
Mokėtojo duomenys: vardas, pavardė, asmens kodas, adresas, el. pašto adresas, telefono numeris, mokėtojo IP adresas, PVM mokėtojo kodas (jei turite), ind. veiklos, ūkininko veiklos, šeimynos veiklos pažymėjimo Nr.(jei turite), verslo liudijimo Nr. (jei turite); Mokėjimų duomenys: mokėjimo būdas ir dažnumas, mokėjimo suma, data, kita mokėjimo pavedime nurodoma informacija, mokėtojo sąskaitos Nr., mokėjimo priemonė, mokėjimų istorija, nepavykusių mokėjimų atmetimo priežastys; Įsiskolinimų duomenys: dydis, atsiradimo data, priežastis, skolininko duomenys, komunikacija apie skolą. |
Tvarkyti duomenis būtina siekiant sudaryti ir vykdyti sutartį (BDAR 6 str. 1 d. b) p.); Tvarkyti duomenis būtina siekiant įvykdyti duomenų valdytojui nustatytą teisinę prievolę – užtikrinti tinkamą finansinę apskaitą (BDAR 6 str. 1 d. c) p.); Teisėti duomenų valdytojo ar trečiosios šalies interesai (BDAR 6 str. 1 d. f) p.). |
Paslaugų kokybės užtikrinimas. Konsultacijos apie Paslaugas ir atsiliepimų valdymas. |
Paslaugų užsakovo / naudotojo vardas, pavardė ar pavadinimas, el. pašto adresas, tel. Nr. (jei pateiksite), ryšys su Paslaugų užsakovu (kai naudotojas yra kitas asmuo), komunikacijos (žinutė, atsakymas) tema ir turinys, duomenys reikalingi kokybės klausimų sprendimui, papildoma informacija, kuria pateikiate savo noru; Atsiliepimą pateikusio asmens nurodytas vardas, pavardė, el. pašto adresas, darbo vieta, atsiliepimo turinys, pateikimo data; Publikacijose, leidiniuose, vaizdo įrašuose, kitame pristatomajame turinyje esantys duomenys, nuomonės, komentarai, nuotraukos, vaizdo medžiaga, mokymų turinio ištraukos. |
Duomenų subjekto sutikimas (BDAR 6 str. 1 d. a) p.); Teisėti duomenų valdytojo ar trečiosios šalies interesai (BDAR 6 str. 1 d. f) p.). |
Svetainės administravimas, vystymas, saugumo užtikrinimas, sukčiavimo, naudojantis Svetaine ar Paslaugomis, prevencija. Socialinių paskyrų administravimas. |
IP adresas, įrenginio informacija, slapukų renkami duomenys (renkami Jūsų sutikimu, išskyrus būtinuosius slapukus), analitiniai duomenys (apsilankymai, peržiūros, paieškos, paspaustos nuorodos ir jų data bei laikas), per kurias nukreipiama į Svetainę, duomenų keitimo informacija. Sukčiavimo prevencijos tikslais taip pat gali būti tvarkomi šie duomenys: prisijungimo prie paskyros duomenys, naudojimosi paskyra istorija, veiksmai, informacija apie įrenginį (metaduomenys); Administruojant socialines paskyras tvarkomi duomenys: vartotojo vardas ir atvaizdas, įrašų komentarai, įvertinimai, pasidalinimai, vartotojų reakcijos („patinka“, „sekti“ ir pan.), vartotojų žinutės ir atsakymai į jas. |
Duomenų subjekto sutikimas (BDAR 6 str. 1 d. a) p.); Teisėti duomenų valdytojo ar trečiosios šalies interesai (BDAR 6 str. 1 d. f) p.). |
Tiesioginės rinkodaros kampanijų vartotojams ir verslui vykdymas, naujienų siuntimas, kokybės apklausų vykdymas (mūsų veiklos ir Paslaugų tobulinimui). |
Naujienų siuntimui ir rinkodarai naudojami duomenys, Jūsų sutikimu: vardas, pavardė, el. pašto adresas, tel. Nr., darbovietė, pareigos / darbo veiklos sritis, naujienų pasirinkimai, Paslaugų naudojimo duomenys suasmenintų naujienų teikimui reklaminių slapukų pagalba renkami duomenys; Kiti naujienų siuntimo ir rinkodaros duomenys: IP adresas, informacija apie naujienų perskaitymą, URL nuorodos, per kurias nukreipiama į Svetainę, naujienų gavėjų sąrašo informacija; Kokybės apklausų duomenys: el. pašto adresas, tel. Nr., apklausos skelbime / anketoje prašomi nurodyti duomenys, komentarai, vertinimai, pasirinkimai. |
Duomenų subjekto sutikimas (BDAR 6 str. 1 d. a) p.); Teisėti duomenų valdytojo ar trečiosios šalies interesai (BDAR 6 str. 1 d. f) p.). |
Reklaminių žaidimų ar konkursų, organizavimas. | Vardas, pavardė, el. pašto adresas, tel. Nr., konkurso, žaidimo skelbime ir (ar) anketoje prašomi nurodyti duomenys, laimėtojų duomenys, dalyvių sąrašai. | Duomenų subjekto sutikimas (BDAR 6 str. 1 d. a) p.). |
Ginčų ir pretenzijų sprendimas. | Vardas, pavardė, el. pašto adresas, tel. Nr., adresas, pareigos; atstovaujamas asmuo (kai atstovaujate įmonę ar kitą asmenį), ryšys su atstovaujamu asmeniu; skundo / pretenzijos / procesinio dokumento turinys, su ginču / pretenzija susijusi informacija. |
Tvarkyti duomenis būtina siekiant įvykdyti duomenų valdytojui nustatytą teisinę prievolę (BDAR 6 str. 1 d. c) p.); Teisėti duomenų valdytojo ar trečiosios šalies interesai (BDAR 6 str. 1 d. f) p.). |
Slapukas | Slapuko pavadinimas | Duomenų tvarkymo tikslas | Sukūrimo momentas | Galiojimo laikas | Naudojami duomenys |
---|---|---|---|---|---|
Vartotojo PHP sesija | PHPSESSIONID | Techninis slapukas PHP vartotojui nustatyti | Vartotojui apsilankius puslapyje | Sesijos metu | Unikalus ID |
Vartotojo sutikimas su Slapukų naudojimu | EU_COOKIE_LAW_CONSENT | Žinoti ar vartotojas sutinka su Slapukų naudojimu | Vartotojui paspaudus ant sutikimo mygtuko | 1 metai | Nėra |
Vartotojo paskyros identifikavimas | sufleris_user | Fiksuoti koks vartotojas yra prisijungęs | Vartotojui apsilankius puslapyje | 1 metai | El. paštas |
Vartotojo prietaiso identifikavimas | sufleris_device_id | Fiksuoti kiek prietaisų naudojasi paskyra | Vartotojui apsilankius puslapyje | 10 metų | Unikalus ID |
Vartotojo autentifikacija | jwt | Vartotjo autentifikacijos mechanizmas | Vartotojui prisijungus prie paskyros | 1 metai | Unikalus ID |
Vartotojo autentifikacijos galiojimas | jwtExpiration | Vartotjo autentifikacijos mechanizmas | Vartotojui prisijungus prie paskyros | 1 metai | Data |
Google slapukai | _ga_TM600WBJDM, _ga, _gcl_au, _gat, _gat_gtag_UA_38399132_1 | Marketingo kanalų naudingumo sekimas ir vartotojų elgsenos stebėjimas | Vartotojui apsilankius puslapyje | Nustato Google | Unikalus ID |
Facebook slapukai | _fbp | Marketingo kanalų naudingumo sekimas ir vartotojų elgsenos stebėjimas | Vartotojui apsilankius puslapyje | Nustato Facebook | Unikalus ID |
Vimeo slapukai | __cf_bm, player, vuid | Vartotojų elgsenos stebėjimas | Vartotojui žiūrint video | Nustato Vimeo | Unikalus ID |
Įrankio pavadinimas | Įrankio paskirtis |
---|---|
Google Analytics | Generuoti statistinius duomenis apie Svetainės naudojimą, sumažinti užklausų dažnumą. Surinkti duomenys perduodami į JAV. Jūs galite neleisti Google Analytics veikimo, pakeisdami naršyklės nustatymus ar įdiegdami naršyklės papildinį iš https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en. |
Google Remarketing | Pakartotinai rodyti reklamas Google partnerių svetainėse. Surinkti duomenys perduodami į JAV. Jūs galite išjungti ar pakeisti Google reklamų rodymą nustatymuose adresu https://www.google.com/settings/ads. |
Google Tag Manager | Analizuoti Svetainės populiarumą. Surinkti duomenys perduodami į JAV. Daugiau informacijos: https://support.google.com/tagmanager/answer/9323295?hl=en. |
LinkedIn Insight Tag | Įvertinti LinkedIn puslapio lankomumą, jo reklamų efektyvumą ir rodyti pranešimus / reklamines žinutes. Surinkti duomenys perduodami į JAV. Slapukai kaupia nuasmenintą informaciją. Daugiau informacijos https://www.linkedin.com/legal/cookie-policy. |
Meta Pixel | Rodyti interesais grįstą reklamą socialiniame tinkle „Facebook“ ar kitose svetainėse, naudojančiose šį įrankį. Surinkti duomenys perduodami į JAV. Daugiau informacijos https://www.facebook.com/business/tools/meta-pixel. |
Asmens duomenų tvarkymo tikslas | Duomenų saugojimo terminas |
---|---|
Registruoto vartotojo paskyros valdymas, Paslaugų užsakymas, naudojimas analizė, vartotojų ir paslaugų duomenų bazės administravimas. | Naudojimosi paskyra / Paslaugomis laikotarpiu ir 25 metus nuo paskutinio prisijungimo prie paskyros. |
Mokėjimų už paslaugas valdymas. | Pagal finansines operacijas ir finansinę apskaitą reglamentuojančius teisės aktus, o kai šie nenurodo terminų - 10 metų nuo mokėjimo dienos. |
Paslaugų kokybės užtikrinimas. Konsultacijos apie Paslaugas ir atsiliepimų valdymas. |
Konsultacijos laikotarpiu ir iki 2 metų po komunikacijos pabaigos (paskutinės žinutės); Atšaukus sutikimą – iki sutikimo galiojimo pabaigos (kai duomenys tvarkomi sutikimo pagrindu); Atsiliepimai saugomi iki jų atšaukimo; Viešai skelbiami duomenys (leidiniuose, publikacijose ir pan.) yra tvarkomi iki viešo jų skelbimo pabaigos. |
Svetainės administravimas, vystymas, saugumo užtikrinimas, sukčiavimo, naudojantis Svetaine ar Paslaugomis, prevencija. Socialinių paskyrų administravimas. |
Kaip nurodyta Privatumo politikos skyriuje „Slapukai ir jų naudojimas“, o jei nepatenka į slapukų informaciją – iki 2 metų nuo surinkimo; Socialinių paskyrų duomenys saugomi pagal socialinių tinklų savininkų nustatytas sąlygas. Atšaukus sutikimą – iki sutikimo galiojimo pabaigos (kai duomenys tvarkomi sutikimo pagrindu). |
Tiesioginės rinkodaros kampanijų vartotojams ir verslui vykdymas, naujienų siuntimas, kokybės apklausų vykdymas (mūsų veiklos ir Paslaugų tobulinimui). |
Naujienų siuntimui ir rinkodarai naudojami duomenys saugomi 2 metus nuo duomenų pateikimo dienos; Apklausų vykdymui naudojami duomenys saugomi apklausos laikotarpiu ir 2 metus nuo apklausos pabaigos; Atšaukus sutikimą – iki sutikimo galiojimo pabaigos (kai duomenys tvarkomi sutikimo pagrindu). |
Reklaminių žaidimų ar konkursų organizavimas. |
Žaidimo, konkurso laikotarpiu ir 2 metus nuo žaidimo, akcijos, konkurso pabaigos; Atšaukus sutikimą – iki sutikimo galiojimo pabaigos (kai duomenys tvarkomi sutikimo pagrindu). |
Ginčų ir pretenzijų sprendimas. | Ginčo / pretenzijos nagrinėjimo laikotarpiu 10 metų po ginčo nagrinėjimo pabaigos. |
Vartotojo paskyra
Tai galimybė asmeniškai prisijungti prie Mokesčių SUFLERIO elektroniniu būdu, t.y. su savo el. paštu ir slaptažodžiu. Paskyros susikūrimas yra nemokamas ir leidžia išbandyti Mokesčių SUFLERĮ - t.y. naudotis bandomąja (demo) prieiga.
Abonentinė paskyra
Papildomai, vartotojas gali savo paskyrai užsakyti abonentinę prieigą, kuri įsigyjama pasirenkant vieną iš abonentinių planų ir suteikia šiam vartotojui galimybę pilnavertiškai naudotis Mokesčių SUFLERIO turiniu.
Abonementas ir abonentiniai planai
Tai - mokamų paslaugų ir įsigytų abonentinių prieigų visuma. Į vieną abonentinį planą gali būti įtraukta viena arba daugiau abonentinių prieigų - priklausomai nuo įmonėje Mokesčių SUFLERIO paslaugomis besinaudojančių darbuotojų kiekio. Abonementas yra metinė paslauga.
Kai abonentiniame plane yra daugiau nei viena prieiga, kliento pasirinkimu vartotojas turi pagrindinę (kontaktinę) prieigą, ir jam siunčiamos sąskaitos faktūros, bei su juo yra derinamas papildomų paskyrų priskyrimas kitiems vartotojams iš tos pačios įmonės. Visi kiti vartotojai turi papildomas prieigas, atsižvelgiant į kliento pasirinktą abonentinį planą
Mokamas turinys
Tai - visa informacija, kuri yra prieinama tik abonentinę prieigą turintiems vartotojams. Informacijos turinys ir formatas yra parenkami ekspertų, atsižvelgiant į daugumos už paslaugą mokančių vartotojų kiekį. Tai:
Papildomai PRO lygmens prieigą turinys abonentai gauna prieigą prie šių rubrikų, įgalinančių buhalterius dalyvauti įmonės sprendimų priėmime, suvaldyti rizikas, optimizuoti procesu ir buhalterijos darbą:
Bendravimas su mūsų komanda yra neatsiejama Mokesčių SUFLERIO paslaugos dalis. Gerbdami Jūsų privatumą, kviečiame iš anksto susipažinti, kaip mūsų komanda gali su Jumis susisiekti: