Jūs naudojate pasenusią naršyklės versiją. Norint naudotis šiuo tinklapiu būtina atnaujinti naršyklę.

Atsinaujinkite savo naršyklę nemokamai:

Visas transliacijas, publikacijas ir vaizdo įrašus matykite su pasirinktu planu. Pasitarti su vadybininku

Panaudos sutartis dėl važiavimo į darbą

2018-07-13

Pažadas darbuotojui apmokėti atvykimo į darbą išlaidas, sumokant už degalus, įmonei kainuos – jai teks sumokėti GPM ir „Sodros“ įmokas. Mokesčių įstatymai lengvatas nustato tik viešojo transporto bilietams, degalams – ne, net jeigu sudaroma panaudos sutartis....

Domina ši
praktinė situacija?
Jei esate čia pirmą kartą ar tik žvalgotės, dalį mūsų turinio galite atsirakinti nemokamai
Jau turite paskyrą?   Neturite paskyros? Pasirinkite planą

Susijusios praktinės situacijos

2018-06-07 | Seminaras: Tarnybiniai automobiliai
RENGINIO ĮRAŠAS
Įmonės veikloje naudojami išsinuomoti automobiliai: iš trečiųjų asmenų - veiklos nuomos sutartys, darbuotojų. Automobiliai, skirti darbo funkcijoms atlikti, pagal susitarimą su įmone nau ...
2021-10-27 | PRO KOMENTARAS
Viena iš taikomų praktikų, kai įmonės veiklos specifika lemia, kad darbuotojai turi nuvykti į kliento darbo vietą: tame pačiame mieste ar didesniu atstumu. Ekonominis sprendimas - racionaliau, ...
2023-06-14 | PRO KOMENTARAS


Šis sąvadų rinkinys skirtas automobilių apmokestinimo klausimams. Rinkinyje pateiktos konsultacijos, Mokesčių SUFLERIO ekspertų įžvalgos bei elektroninių seminarų įrašai apie automobilių naudojimą įmonėje, pajamų natūra skaičiavimą dėl naudojimo darbuotojų ar akcininkų asmeniniais tikslais, taip pat automobilių degalų apskaitą, mokestį už aplinkos teršimą ir kiti su automobiliais susiję klausimai. Rinkinį sudaro devynios temos, pasirinkite jus dominančią.

Komentarai

Mokesčių SUFLERIO komentaras
Rūta Zaikauskienė
2018-07-13 10:09
Sveiki, manau, VMI apmokestintų. Į situaciją būtų žiūrima taip: jeigu nei vienas įmonės darbuotojas negali atvykti į darbą, tuomet įmonė turėtų organizuoti jų atvežimą. Mokėti kiekvienam, kad jis atvyktų savo nuosavu automobiliu, ne ekonomiška. Tuomet darbuotojai būtų vežami, tarkim, vienu automobiliu, įmonė turėtų įrodymus, kad nėra viešojo transporto, tokios išlaidos būtų akivaizdžiai skirtos įmonės pajamoms uždirbti, nebūtų įmanoma nustatyti kiekvieno asmens gautos individualios naudos ir nebūtų pajamų natūra.
Rūta Zaleckienė
2018-07-13 09:57
O kaip tokiu atveju kai visuomeninis transportas nevažiuoja reikiamu maršrutu/laiku? Tarkime, darbuotojas gyvena mieste, o dirba užmiestyje ir pagal jo darbo grafiką visuomeniniu transportu nuvykti į darbo vietą nėra galimybės. Ar tokiu atveju sumą, skirtą degalų pirkimui, kad darbuotojas galėtų nuvyktį į darbą ir parvykti iš jo, taip pat reikia apmokestinti kaip su darbo užmokesčiu susijusias pajamas?